Porządek w życiu zawodowym
Skrupulatność oraz umiłowanie porządku pomaga w życiu zawodowym, zwłaszcza kiedy pracuje się jako księgowy. Ilość faktur, dokumentów oraz formularzy w każdej firmie jest tak ogromna, że można by ułożyć z nich stos wysokości wieżowca. Na szczęście nowoczesne systemy pozwalają na posiadania elektronicznej formy dokumentacji, co oznacza, że wszystko przechowywane jest na specjalnych serwerach, albo zewnętrznym dysku. Komputer także wymaga ułożenia wszystkich folderów i plików w logicznym układzie, aby w każdej chwili móc sięgnąć po dokumentację, czy faktury. Od początku swojej kariery w księgowości staram się taki porządek zachowywać, co znacznie przyspiesza moją pracę. Wiem, że właśnie za ład w dokumentach mój pracodawca mnie ceni. Ostatnio to docenianie mnie odczuwał w postaci podwyżki. Cieszę się, że trafiłem na wreszcie na właściwe ogłoszenie o rekrutacji i mogę obecnie pracować na korzystnych warunkach. Po cichu liczę na awans, chociaż wiem, że jeszcze brakuje mi doświadczenia mimo posiadanych wysokich kwalifikacji.