Generalny wykonawca Inwestycji Budowlanych
Asystent / Asystentka ds. księgowości
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków
  • Księgowanie dokumentów i sprawdzanie poprawności faktur
  • Kontrola kosztów i pomoc w opisywaniu faktur
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych w firmie
  • Prowadzenie archiwum dokumentów
  • Sporządzanie umów, pism i innych dokumentów firmowych
  • Przygotowanie materiałów zarządczych wspierających pracę Członków Zarządu
  • Bieżące zadania zlecone przez przełożonych
Nasze wymagania
  • umiejętności analityczne,
  • skrupulatność, sumienność, rzetelność
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word)
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • dbałość o estetykę i porządek w miejscu pracy
  • znajomość bieżących przepisów podatkowych mile widziana
  • preferowane wykształcenie - kierunki finansowe
To oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • gwarantujemy niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w miłej i przyjaznej atmosferze
  • pracę od poniedziałku do piątku
Benefity
  • dofinansowanie zajęć sportowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze