Rehasport to uznana na świecie polska klinika medyczna, jako pierwsza w kraju otrzymała najwyższy certyfikat Międzynarodowej
Federacji Piłki Nożnej FIFA Medical Centre of Excellence. Dzięki współpracy z FIFA Rehasport może wyznaczać kierunki rozwoju
światowej medycyny sportowej. Integralną częścią medycyny sportu są badania naukowe, a dzięki nim Rehasport oferuje Pacjentom
możliwość korzystania z najnowocześniejszych terapii oraz opiekę wykształconych specjalistów.


Klinika jest partnerem medycznym sześciu związków sportowych, m.in. Związku Piłki Ręcznej w Polsce czy Polskiego Związku Tenisa,
a w Rehasporcie leczyli się medaliści mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich. Lekarze i fizjoterapeuci Rehasportu od 2008 roku
pomagają polskim sportowcom w każdych kolejnych igrzyskach olimpijskich.

Asystent ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 30
 
Do głównych zadań należeć będą:
  • Kompletowanie i sortowanie dokumentacji kadrowo-płacowej.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym.
  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu dokumentacji kadrowo-płacowej dotyczącej nawiązania, przebiegu i rozwiązania stosunku pracy.
  • Pomoc w sporządzaniu zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Status studenta (mile widziane kierunki: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonometria, matematyka, prawo).
  • Dostępność min. 30 godzin tygodniowo lub więcej.
  • Zainteresowanie tematyką kadrowo-płacową.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word i Excel).
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – umowa zlecenie.
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w dynamicznym środowisku.
  • Przyjazną atmosferę w zespole.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie, prywatnej opieki medycznej, pakietów sportowych.
Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze