Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent ds. ksiegowości i sprzedaży
Miejsce pracy: Sulęczyno
Numer: StPr/24/0420
OBOWIĄZKI:
asystent ds. ksiegowości i sprzedaży
WARUNKI PRACY:
Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sulęczyno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 242 do 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Najnowsze oferty pracy:
  • Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu...

  • Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications,...

  • Are you seeking an opportunity to leverage your skills in a role that combines both challenge and...

  • obsługa finansowo-ksiegowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne...

  • egregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem...

  • Księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych.Uzgodnienie rozrachunków z dostawcami i...

Najnowsze komentarze