Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Asystent ds. księgowości
Miejsce pracy: Józefosław
Numer: StPr/25/0730
OBOWIĄZKI:
- księgowanie faktur i sprzedaży, zakupu, wyciągów bankowych- przygotowywanie danych w exelu- obsługa obiegu dokumentów w biurze- archiwizacja dokumetów- aktywny kontakt z Urzedami : ZUS, Urzędy Skarbowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Józefosław


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:
  • Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy...

  • Your mission: Preparing and posting journal entries in the general ledger and ensuring accurate...

  • Wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lat...

  • Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,...

  • administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi...

  • Wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat...

Najnowsze komentarze