Asystent ds. Księgowości
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe),
  • kontrola formalna i rachunkowa dokumentów,
  • wystawianie faktur i dokumentów magazynowych,
  • utrzymanie i archiwizacja dokumentacji,
  • wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Podstawowa wiedza z prawa podatkowego i rachunkowości,
  • zdolności komunikacyjne i pracy zespołowej,
  • kierunkowe wykształcenie lub w trakcie (rachunkowość i finanse),
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie,
  • mile widziane doświadczenie w księgowości, znajomość ENOVA oraz MS Office.
Oferujemy:
  • Wdrożenie i wsparcie na stanowisku, możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia), pracę w stabilnej i pozytywnej atmosferze, elastyczne formy zatrudnienia (umowa zlecenie, B2B).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze oferty pracy:
  • Twoje zadania nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i...

  • księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami; weryfikacja dokumentów...

  • Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury,...

  • 1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym.2) Prowadzenie...

  • 1) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym prawidłowości wystawionych zarządzeń...

  • Rozliczanie podatku VAT,PIT,CIT,prowadzenie kadr i płac Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Najnowsze komentarze