Kim jesteśmy? Jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. Nasze działania prowadzimy w ramach projektów: Centrum Aktywnej Rehabilitacji Fundacji Avalon (aktywna rehabilitacja), Subkont (wsparcie finansowe), Sekson (seksualność i rodzicielstwo), Extreme (sporty ekstremalne), Helpuj.pl (platforma zbiórkowa), Centrum Pomocy Uchodźcom z Niepełnosprawnościami, a ostatnio też Avalon Kids (integracja dzieci z niepełnosprawnościami i pełnosprawnych). Wierzymy, że osoba z niepełnosprawnością może być samodzielna i aktywna w każdej sferze swojego życia. Zależy nam na zmianie postrzegania niepełnosprawności przez społeczeństwo i same osoby z niepełnosprawnościami. Wspieramy poprzez rehabilitację, umożliwiamy dofinansowanie wydatków związanych z realizacją indywidualnych celów i pasji. Dajemy możliwość sportowego rozwoju w extremalnej formie. Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy nieszablonowe rozwiązania. Z nami bariery nie istnieją!

Do naszego Działu Administracji prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Ekspert / Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Do Twoich zadań będzie należało: 
  • Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, umów o dzieło oraz innych, których podpisanie będzie konieczne, a także weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i kadrowym oraz informowanie o zauważonych wadach niezwłocznie po stwierdzeniu uchybień, 
  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, zgodnie z zebranymi danymi, oraz zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń, 
  • Wdrażanie, aktualizacja potrzebnych zmian, nowych modułów programu kadrowo- płacowego Fundacji we współpracy z dedykowaną firmą  
  • Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy, wypełnianie w imieniu Podatnika deklaracji na podstawie danych wynikających z zapisów księgowych i innych niezbędnych informacji oraz przesyłanie ich do odpowiednich organów podatkowych, 
  • Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie oraz przesyłanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów, 
  • Czynny udziału w audytach, kontrolach i badaniach, 
  • Nadzór nad teczkami osobowymi pracowników oraz dokumentami związanymi z umowami cywilnoprawnymi, 
  • Prowadzenie kadr w programie komputerowym spełniającym wymogi odpowiednich przepisów prawa, 
  • Dopełnienie należytej staranności w dbaniu o to by dokumenty kadrowe były opisane/opieczętowane/podpisane zgodnie z wewnętrznymi regulacjami Fundacji i obowiązującymi przepisami prawa. 
  • Przygotowywanie raportów, analiz oraz sprawozdań na potrzeby wewnętrzne.   
Wyślij do nas CV, jeśli: 
  • Posiadasz minimum 5 letnie doświadczenie jako samodzielny specjalista ds. kadr i płac. 
  • Biegle znasz ustawę o Systemie Ubezpieczeń Społecznych oraz prawo pracy. 
  • Jesteś dyspozycyjny/a w pełnym wymiarze godzin oraz gotowy/a do pracy stacjonarnej w Fundacji w Warszawie. 
  • Dobrze czujesz się wspierając klientów wewnętrznych w zakresie spraw pracowniczych.  
Dlaczego warto do nas dołączyć? 
  • Jesteśmy fajnym, różnorodnym, dynamicznym i wspierającym zespołem, w którym dobrze się pracuje. 
  • Jesteśmy dużą i uznaną, a jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się organizacji pozarządowych w Polsce. 
  • Podpiszemy z Tobą umowę o pracę lub umowę współpracy. Wynagrodzenie w przedziale 9011 -   9 448 zł brutto, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej. 
  • Mamy wygodne biuro na warszawskim Mokotowie z pyszną kawą z ekspresu. 
  • Zyskasz satysfakcję z pracy o wymiarze społecznym, czując, że Twoja praca realnie zmienia codzienność osób z niepełnosprawnościami i przewlekle chorych w całej Polsce 
  • Do umowy otrzymasz pakiet benefitów pozapłacowych (po okresie próbnym: karta prepaid Edenred, pakiet medyczny PZU Zdrowie lub karta Multisport). 
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji przez Fundację Avalon.”

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie danych do procesów przyszłych rekrutacji prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam dla Fundacji Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie dokumentów aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Avalon Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, ul. Żegańska 21/23, 04-713 Warszawa. Kontakt z administratorem możliwy jest pod nr tel. 22 266 82 36, 666 324 328 lub email: kontakt@fundacjaavalon.pl Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pomocą email: iodo@fundacjaavalon.pl.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na powyższe stanowisko, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody także do procesów przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz ich przenoszenia. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji celów przetwarzania.