Opracowuje i realizuje plany finansowe jednostki w zakresie zatrudnienia, środków budżetowych funduszy specjalnychProwadzi sprawy związane z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacamiSporządza okresowe sprawozdania finansowe i budżetowe oraz inne dokumentacje dodatkoweAdministruje i kompleksowo obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZORKontroluje racjonalne wykorzystanie środków rzeczowych i finansowych
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: certyfikat księgowego
Uprawnienia: Certyfikowany kurs na samodzielnych księgowych z naliczaniem wynagrodzeń, prawo pracy, Płatnik, Excel, Symfonia finansowo-księgowa i kadrowo-płacowa
Wymagania inne: Miejsce pracy:Piaseczno
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 7 000 PLN