Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Główny księgowy
Miejsce pracy: Piaseczno
Numer: StPr/25/0676
OBOWIĄZKI:
Opracowuje i realizuje plany finansowe jednostki w zakresie zatrudnienia, środków budżetowych funduszy specjalnychProwadzi sprawy związane z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacamiSporządza okresowe sprawozdania finansowe i budżetowe oraz inne dokumentacje dodatkoweAdministruje i kompleksowo obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZORKontroluje racjonalne wykorzystanie środków rzeczowych i finansowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: certyfikat księgowego
Uprawnienia: Certyfikowany kurs na samodzielnych księgowych z naliczaniem wynagrodzeń, prawo pracy, Płatnik, Excel, Symfonia finansowo-księgowa i kadrowo-płacowa


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Piaseczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

Najnowsze oferty pracy:
  • Opis stanowiska: Księgowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym....

  • Twój dzień pracy będzie się składał z: Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z...

  • Samodzielne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych w biurze...

  • Podstawowe obowiązki: - prowadzenie rachunkowości jednostki- wykonywanie dyspozycji środkami...

  • Wymagania: wykształcenie: minimum średnie co najmniej 2 letnią praktyka w księgowości...

  • znajomość zagadnień księgowości, windykacje, rozliczenia wody Wymagania konieczne:...

Najnowsze komentarze