Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Główny księgowy
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1015
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań, rozliczenia podatkowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie na stanowisku.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Najnowsze oferty pracy:
  • Do zadań na ww. stanowisku należeć będzie między innymi: kontrola formalno - rachunkowa faktur...

  • - naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń- zgłaszanie pracowników do ZUS- rozliczanie z ZUS, GUS,...

  • Oczekiwania względem kandydata: Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość,...

  • Oczekiwania względem kandydata: Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse i rachunkowość,...

  • Weryfikacja i księgowanie operacji magazynowych i zakupowych Uzgadnianie sald kont różnych...

  • Obowiązki: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy; rozliczanie pracowników...

Najnowsze komentarze