HR and Payroll Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
  • Przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy oraz zaświadczeń dla pracowników
  • Prowadzenie teczek osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Naliczanie wynagrodzeń i premii dla niewielkiej liczby pracowników oraz sporządzanie związanych z tym deklaracji (ZUS, PIT).
  • Aktywny udział we wdrożeniu systemu kadrowo-płacowego i przejęcie naliczania płac z zewnętrznego biura rachunkowego
  • Współpraca z rumuńskim biurem kadrowo- płacowym
  • Nadzór nad benefitami pracowniczymi
  • Dbanie o to, aby każdy pracownik miał ważne badania medycyny pracy oraz szkolenie BHP
  • Nadzór nad systemem CHRIS: People Force
  • Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników na rynku polskim, rumuńskim oraz niemieckim: selekcja CV, screening i umawianie spotkań z kandydatami.
Nasze wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku payroll specialist lub podobnym
  • Praktyczna umiejętność naliczania płac i związanych z nimi rozliczeń.
  • Gotowość do bycia kluczowym wsparciem dla Zarządu – proaktywne podejście i chęć pomocy w codziennych zadaniach.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, ze względu na międzynarodowe środowisko pracy.
  • Samodzielność, dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania priorytetami.
Mile widziane:
  • Znajomość systemu People Force
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze wdrażania systemu kadrowo-płacowego
  • Przyjazną atmosferę w zespole i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna wraz ze stomatologią, karta lunchowa Edenred, siłownia w biurze).
Najnowsze oferty pracy:
  • Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze kadr i płac, która będzie odpowiedzialna za...

  • Obowiązki: Kompleksowe księgowanie dokumentów finansowych, w tym faktur zakupu i importowych....

  • Prowadzenie KPiR – ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z przepisami. Sporządzanie...

  • Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje...

  • Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z ewidencją...

  • Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy oraz...

Najnowsze komentarze