Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 152090

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
  • Wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych. 
  • Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Zakres zadań

  • weryfikuje miesięczne sprawozdania rzeczowo - finansowe z zakresu świadczeń pomocy społecznej udzielanych przez gminy oraz sporządza zbiorcze, miesięczne rozliczenia wydatkowanych na ten cel środków finansowych
  • rozpatruje i weryfikuje miesięczne wnioski gmin o dodatkowe środki finansowe na realizację zadań w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • przeprowadza kontrole wykorzystania dotacji w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • weryfikuje wnioski gmin i powiatów w zakresie środków finansowych na realizację programów resortowych oraz sporządza zbiorcze zestawienie potrzeb w tym zakresie
  • przygotowuje wystąpienia o uruchomienie środków finansowych na realizacje programów resortowych oraz sporządza umowy zawierane z jednostkami samorządu terytorialnego na wsparcie finansowe realizowanych programów resortowych, zgodnie z ostatecznym wyborem ofert
  • opracowuje propozycje zmian planów finansowych w zakresie wysokości dotacji przekazywanych gminom na zadania zlecone z zakresu administracji rządowej i zadania własne gmin w obszarze zabezpieczenia społecznego
  • weryfikuje sprawozdawczość jednostek samorządu terytorialnego w zakresie programów resortowych oraz sporządza zestawienia zbiorcze w tym zakresie
  • rozlicza udzielone jednostkom samorządu terytorialnego dotacje na realizacje programów resortowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub techniczne lub pokrewne
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • wymagane kompetencje: komunikacja, organizacja pracy, współpraca w zespole
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych na poziomie średnio zaawansowanym
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Najnowsze oferty pracy:
  • Prowadzenie księgowości w biurze rachunkowym i inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę....

  • Samodzielne stanowisko księgowej.Praca w godzinach 7-15Wynagrodzenie 4500 zł netto Wymagania...

  • nadzór nad działem księgowym ( 4 osoby), prowadzenie księgowości wspólnot mieszkaniowych....

  • księgowanie dokumentów Wymagania konieczne: Zawód: Księgowy Wykształcenie: wyższe (w tym...

  • prowadzenie całokształtu prac księgowo - finansowo - płacowych spółki z o.o., znajomość...

  • -sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowo-księgowych-prowadzenie...

Najnowsze komentarze