Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Księgowanie dokumentacji obrotu środkami trwałymi. Aktywny udział w zamknięciu danego okresu rozliczeniowego (miesiąca). Uzgadnianie stanów aktywów i kont księgowych. Przygotowanie zestawień na potrzeby raportowe. Wspieranie działów merytorycznych w przygotowaniu dokumentacji odnośnie środków trwałych. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do ubezpieczenia mienia MOSIR. Sporządzanie przelewów. Mile widziana znajomość programu SIGID.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe kierunkowe np. administracja, prawo, ekonomia) i 5 lat doświadczenia zawodowego lub wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego.
Miejsce pracy:Bolesławiec
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia:+ dodatek za wysługę lat