Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Inspektor
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0306
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Księgowanie dokumentacji obrotu środkami trwałymi. Aktywny udział w zamknięciu danego okresu rozliczeniowego (miesiąca). Uzgadnianie stanów aktywów i kont księgowych. Przygotowanie zestawień na potrzeby raportowe. Wspieranie działów merytorycznych w przygotowaniu dokumentacji odnośnie środków trwałych. Sporządzanie dokumentów niezbędnych do ubezpieczenia mienia MOSIR. Sporządzanie przelewów. Mile widziana znajomość programu SIGID.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe kierunkowe np. administracja, prawo, ekonomia) i 5 lat doświadczenia zawodowego lub wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wysługę lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze