Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Księgowa
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0554
OBOWIĄZKI:
rozliczanie KPiR, rycałtu, prowadzenie ewidencji ŚT, rozliczanie ZUS
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie...

  • Zakres obowiązków związany z naliczaniem wynagrodzeń: Naliczanie wynagrodzeń i dodatkowych...

  • Kontrola i księgowanie dokumentacji księgowej Przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych...

  • Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów, kalkulacji, analiz kosztów. Udział w planowaniu,...

  • prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego: 10 firm (spółki) prowadzenie...

  • Obsługa kadrowo-płacowa 10 spółek prawa handlowego; Kompleksowe prowadzenie akt osobowych...

Najnowsze komentarze