Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Księgowa
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Numer: StPr/25/0342
OBOWIĄZKI:
•Prowadzenie obsługi płacowej ok. 115 pracowników,•Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i dokumentów związanych z obsługą płacową oraz ich rozliczanie,•Rozliczanie wynagrodzeń za okres choroby, urlopu oraz innych nieobecności•Przygotowywanie analiz płacowych •sporządzanie dokumentacji dla urzędu skarbowego, ZUS, GUS, PFRON, PPK•przygotowywanie rozliczeń podatkowych•administrowanie ZFŚS•Wystawianie na prośbę pracownika zaświadczeń o wynagrodzeniu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa programu Płatnik
Uprawnienia: Pracownik administracyjno-biurowy z podstawami płac i kadr.
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : mile widziana znajomość programów: kadrowo-płacowego OPTIMA oraz Symfonia[Umiejętność 1] : Naliczanie wynagrodzeń w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i dokumentów związanych z obsługą płacową oraz ich rozliczanie[Inne] : 1)Wykształcenie minimum średnie,2)Doświadczenie zawodowe w samodzielnym naliczaniu i rozliczaniu wynagrodzeń pracowników,3)Znajomość zagadnień i umiejętności z zakresu naliczania i rozliczania wynagrodzeń za pracę, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w zakresie choroby i macierzyństwa, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ZFŚS

Miejsce pracy:

Kołobrzeg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze