Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Księgowa/asystent do spraw księgowości/specjalista ds. płac i kadr
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/1661
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie dokumentów do rejestrów VAT, księgowanie dokumentów KPIR i KH, uzgadnianie rozrachunków, sald, sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, sprawozdań fnansowych, sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, list płac, deklaracji ZUS, PFRON.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE, PŁACE, KADRY,
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE, PŁACE, KADRY,
Uprawnienia: chęć do podniesienia kwalifikacji
Uprawnienia: dobra organizacja miejsca pracy
Uprawnienia: Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych (telefon, drukarka, ksero, skaner)
Uprawnienia: znajomość przepisów prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych


Wymagania inne:

Mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości, w biurze rachunkowym.

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Najnowsze oferty pracy:
  • Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie rejestrów zakupów towarów i usług w obrocie krajowym i...

  • Zadania na stanowisku pracy: codzienne księgowanie wszystkich transakcji i nadzór nad ich...

  • Analiza przepisów podatkowych i ich zastosowanie w praktyce Współpraca z innymi działami w...

  • Dekretowanie i księgowanie wstępne dokumentów zakupowych i sprzedażowych + kadry Wymagania...

  • prace księgowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek:...

  • dekretowanie dokumentów księgowych, czynszów, rozliczanie mediów, współpraca z ZUS i US,...

Najnowsze komentarze