•Prowadzenie naliczeń opłat eksploatacyjnych dla lokali•Bieżąca obsługa mieszkańców m.in. uzgadnianie rozrachunków z mieszkańcami•Sporządzanie okresowych zestawień obrotów i sald rozrachunków z tytułu czynszu•Uzgadnianie rozliczeń i księgowanie mediów•Wprowadzanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych•Windykacja należności, bieżąca kontrola należności, sporządzanie wezwań do zapłaty•Wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych, not korygujących, PK
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie w księgowości
Uprawnienia: CERTYFIKAT KSIĘGOWEGO
Uprawnienia: obsługa programu Microsoft
Wymagania inne:Dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemówZnajomość przepisów prawa podatkowego, spółdzielni mieszkaniowych oraz zasad rachunkowości
Miejsce pracy:Rzeszów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 3 000 PLN