• Prowadzenie naliczeń opłat eksploatacyjnych dla lokali • Bieżąca obsługa mieszkańców m.in. uzgadnianie rozrachunkówz mieszkańcami • Sporządzanie okresowych zestawień obrotów i sald rozrachunków z tytułu czynszu • Uzgadnianierozliczeń i księgowanie mediów • Wprowadzanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych • Windykacja, należności, bieżąca kontrola należności, sporządzanie wezwań do zapłaty • Wystawianie faktur sprzedaży, not księgowych, not korygujących, PK
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa programu Microsoft
Uprawnienia: CERTYFIKAT KSIĘGOWEGO
Uprawnienia: doświadczenie w księgowości
Wymagania inne:dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na samodzielne rozwiązywanie problemów znajomość przepisów prawa podatkowego, spółdzielni mieszkaniowych oraz zasad rachunkowości
Miejsce pracy:Rzeszów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN