Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Księgowy
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1104
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami - księgi handlowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i programów księgowych
Uprawnienia: samodzielne prowadzenie księgowości
Uprawnienia: dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : biegła obsługa programu Optima finanse i ksiegowość, kadry i płace, środki trwałe, płatnik, e-deklaracje

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze