Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Księgowy
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0246
OBOWIĄZKI:
Księgowanie dokumentów oraz obsługa procesów księgowych dla klientów. Prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży. Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi(US, ZUS, GUS, NBP). Prowadzenie ewidencji kasowej. Dbałość o najwyższą jakość procesów księgowych i wprowadzanie uprawnień w zakresie powierzonych obowiązków.Praca w godzinach 7.00-15.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, najlepiej o specjalności rachunkowość, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości, ewentualnie międzynarodowych standardów, umiejętność interpretacji przepisów podatkowych, znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność budowania relacji interpersonalnych z Klientami, samodzielność, dokładność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, minimum 3 lata doświadczenia w księgowaniu dokumentacji w tym w pełnych księgach

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Najnowsze oferty pracy:
  • - sporządzanie listy wynagrodzeń;- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym w oparciu o...

  • Zakres obowiązków: Weryfikacja i księgowanie dokumentów finansowych Obsługa rozliczeń...

  • Samodzielne prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ksiąg handlowych w biurze...

  • -Preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe,-Doświadczenie Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

  • Prowadzenie dokumentacji płacowej w systemie elektronicznym PŁACE VULCAN, naliczanie dla...

  • ZGODNIE Z OGŁOSZENIEM NA STRONIE WWW.SMWARSZEWO.SZCZECIN.PL/OGŁOSZENIA Wymagania konieczne:...

Najnowsze komentarze