1. Naliczanie płac i obsługa systemów ZUS - Płatnik.2. Obsługa budżetu w systemie Trezor dotycząca zapotrzebowania na środki budżetowe,zarządzania harmonogramem wydatków budżetowych, wniosków i decyzjibudżetowych.3. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.4. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji finansowych.5. Dekretowanie dokumentów zgodnie z klasyfikacją budżetową i zakładowym planemkont oraz dokonywanie księgowań w urządzeniach księgowych, na kontachsyntetycznych i analitycznych.6. Weryfikacja sprawozdań przekazanych przez jednostki samorządu terytorialnego.7. Prowadzenie spraw dotyczących finansowego rozliczenia kosztów związanych zprzeprowadzeniem wyborów i referendów.8. Opracowywanie preliminarzy wydatków wyborczych.9. Archiwizacja dokumentów księgowych.10. Przygotowywanie przelewów w NBEGodziny pracy 7:30-15:30
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, płace, rachunkowość
Wymagania inne:Min. 3 lata w obszarze finansowo-księgowym/1 rok w jednostce sektora finansów publicznych.Oferta pracy uwzględnia możliwość zatrudnienia osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Miejsce pracy:Olsztyn
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia:Wskazana data rozpoczęcia pracy jest datą przybliżoną.Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce, docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.