Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Księgowy
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0198
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie dokumentów, obsługa klientów, rozliczenie podatków, przygotowanie sprawozdań rocznych.Zakres obowiązków, a co za tym idzie wynagrodzenie, będzie wzrastać w zależności od umiejętności i doświadczenia kandydata/kandydatki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Uprawnienia: Biegła obosługa komputera i programów Ms Office, Excel


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Systematyczność, dokładność, rzetelność, chęć nauki

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze