Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Księgowy/księgowa ds. rachunku kosztów
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Numer: StPr/25/0254
OBOWIĄZKI:
Aktualizacja ośrodków powstawania kosztów (OPK) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi. Rozliczanie kosztów bezpośrednich oraz kosztów pośrednich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczących podmiotów leczniczych. Analiza, weryfikacja kosztów poszczególnych OPK. Analiza prawidłowości dokonanej ewidencji kosztów wg rodzaju i przychodów oraz ich przypisania do poszczególnych OPK. Udział w opracowywaniu i weryfikacja kluczy podziałowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12.05.2025
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: odpowiedzialność za powierzone obowiązki
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE (wymagany staż - lata: 2)
Uprawnienia: obsługa oprogramowania Excel
Uprawnienia: terminowość
Uprawnienia: rzetelna praca


Wymagania inne:

Umiejętności: bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (głównie Excel), Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, Umiejętność dobrej organizacji pracy.Mile widziane dodatkowe umiejętności: Znajomość ustawy o działalności leczniczej, rozporządzenia w sprawie zaleceń dotyczących standardu rachunku kosztów u świadczeniodawców, Praktyczna znajomość rozliczania rachunku kosztów w podmiotach leczniczych

Miejsce pracy:

Strzelce Opolskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 431 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie brutto 5431 zł + dodatek stażowy w zależności od stażu pracy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

Najnowsze oferty pracy:
  • Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami - księgi handlowe...

  • wprowadzanie dokumentów zakupu i sprzedaży oraz raportów kasowych i bankowych do systemu...

  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,wprowadzanie danych do systemów...

  • wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, księgowanie dokumentów sprzedaży, zakupu,...

  • Prowadzenie księgowości klientów zgodnie z przepisami i procedurami firmy. Kalkulacja podatków,...

  • Kompleksowe rozliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę i cywilno-prawne) Składanie okresowych...

Najnowsze komentarze