1.Rozliczanie delegacji służbowych pracowników jednostki.2.Dokonywanie kontroli formalnej i rachunkowej oraz kompletności i prawidłowości dokumentów będących podstawą księgowania.3.Prawidłowe dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładowym planem kont jednostki.4.Kompletowanie i przygotowywanie otrzymanych, zadekretowanych i sprawdzonych dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych.5.Bieżące ujmowanie w księgach rachunkowych zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych finansowanych z funduszy celowych, projektów systemowych oraz projektów konkursowych ze środków europejskich, ze środków budżetowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.6.Systematyczna kontrola i uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z dokumentami źródłowymi oraz z właściwymi osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ewidencji pomocniczej.7.Sporządzanie niezbędnych zestawień i wydruków z programu księgowego.8.Przygotowywanie projektów sprawozdań budżetowych, finansowych i innych wymaganych przez przepisy prawa bądź instytucje nadrzędne.9.Przygotowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procesu planowania i realizacji środków budżetowych, środków z funduszy celowych, projektów systemowych oraz projektów konkursowych ze środków europejskich.10.Finansową obsługę należności dochodzonych od osób bezrobotnych i innych podmiotów.11.Uzgadnianie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz zaliczek na podatek dochodowy z dokonanymi wypłatami świadczeń dla bezrobotnych.12.Sporządzanie informacji o dochodach i pobranych zaliczkach na poczet podatku dochodowego oraz przekazywanie ich osobom bezrobotnym i właściwym urzędom skarbowym.13.Właściwe numerowanie, zabezpieczenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe o kierunku finanse i rachunkowość i co najmniej 1 rok doświadczenia w księgowości albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letnie doświadczenie w księgowości,- bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o pracownikach samorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, oprogramowanie MS Word, MS Excel.- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,2. Wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,- mile widziana znajomość obsługi programu informatycznego SYRIUSZ STD,- umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.
Miejsce pracy:Żory
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 do 5 400 PLN