Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Młodsza/y księgowa/y
Miejsce pracy: Zabór
Numer: StPr/25/0126
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie księgowości w sposób bieżący i prawidłowy umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych.Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań. Przygotowywanie przelewów Bankowych w systemie bankowości elektronicznej. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych oraz Wartości niematerialnych i Prawnych. Aktualizacja instrukcji i regulaminów dotyczących księgowości. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora Szpitala.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, księgowość


Wymagania inne:

- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, księgowość,- wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku księgowego,- znajomość aktualnych przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji,- terminowość, systematyczność, dokładność,- duża samodzielność w działaniu,- umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej.

Miejsce pracy:

Zabór


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Najnowsze oferty pracy:
  • Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, tj.: akta osobowe, umowy...

  • Your mission: Preparing and posting journal entries in the general ledger and ensuring accurate...

  • Wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lat...

  • Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,...

  • administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi...

  • Wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat...

Najnowsze komentarze