Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Młodsza/y księgowa/y
Miejsce pracy: Zabór
Numer: StPr/25/0126
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie księgowości w sposób bieżący i prawidłowy umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych.Księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań. Przygotowywanie przelewów Bankowych w systemie bankowości elektronicznej. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedaży. Prowadzenie ewidencji Środków Trwałych oraz Wartości niematerialnych i Prawnych. Aktualizacja instrukcji i regulaminów dotyczących księgowości. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez Głównego Księgowego i Dyrektora Szpitala.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, księgowość


Wymagania inne:

- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia, księgowość,- wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku księgowego,- znajomość aktualnych przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości,- mile widziana znajomość programu Comarch Optima,- mile widziane doświadczenie w rozliczaniu dotacji,- terminowość, systematyczność, dokładność,- duża samodzielność w działaniu,- umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej.

Miejsce pracy:

Zabór


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Rozliczanie projektów m.in. dofinansowanych ze środków UE, przygotowywanie...

  • Księgowanie dokumentów ( m.in. faktury, wyciągi bankowe, PK, inne), znajomość zagadnień VAT,...

  • OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie kontroli dokumentów...

  • Zakres obowiązków Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników...

  • - kierowanie pracą działu finansowo-księgowego oraz sprawowanie meryterycznego nadzoru nad...

  • Rodzaj prac: Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości;...

Najnowsze komentarze