Dokonywanie wskazanych rozliczeń w obrębie kosztów działalności pomocniczej (transport, warsztatu), a takżekosztów zarządu na koniec każdego m-ca, 2. Przygotowanie dowodów zastępczych, przeksięgowań i korekt w zakresie prowadzonych spraw. 3. Przygotowanie: dokumentacji inwentaryzacyjnej w zakresie prowadzonych operacji i zdarzeń gospodarczych, przygotowanie i przekazanie odpowiednio dokumentacji do archiwum. 4. Zaznajamianie się ze zmianami przepisów w zakresie prowadzonych spraw i prawidłowe ich stosowanie.5. Na polecenie przełożonego zastępowanie innego nieobecnego pracownika i wykonywanie innych zleconych zadań przez przełożonych (w szczególności: banki, należności).6. Przygotowywanie zestawień, rozliczeń finansowych, wykazów i innych materiałów w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wykształcenie wyższe, kurs księgowości, 1 rok doświadczenia, bardzo dobra obsługa komputera i internetu, dodatkowy atut - prawo jazdy kategorii B.
Miejsce pracy:Lubków
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 100 PLN