1.prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości od osób fizycznych i prawnych i jednostek organizacyjnych, kontrola w terenie,2.prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku rolnego dla osób fizycznych i prawnych i jednostek organizacyjnych posiadających użytki rolne na terenie gminy,3.prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku leśnego dla osób fizycznych i prawnych i jednostek organizacyjnych posiadających użytki leśne na terenie gminy,4.wydawanie zaświadczeń na zajmowanym stanowisku,5.kontrola prawidłowości złożonych informacji i deklaracji podatkowych,6. bieżące uzupełnienie zmian podatników w porozumieniu z Wydziałem Geodezji i Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Grudziądzu,7.wymiar i pobór opłaty skarbowejhttps://www.bip.gruta.akcessnet.net/upload/plik,20250828140552,65.pdf
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:[Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa administracyjnego i finansów publicznych[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa z zakresu podatków i opłat lokalnych[Inne] : niekaralność, zdolność do czynności prawnychhttps://www.bip.gruta.akcessnet.net/upload/plik,20250828140552,65.pdf
Miejsce pracy:Gruta
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 200 PLN