CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZBUCZYNIE
Podinspektor ds. księgowości
Miejsce pracy: Zbuczyn
Numer: StPr/25/1261
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie rachunkowości Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, terminowe sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki, rozliczanie dochodów budżetowych, ewidencja dokumentów księgowych w programie finansowo księgowym oraz w wersji papierowej, analiza wydatków i konsultacja w tym zakresie z Dyrektorem Usług Społecznych w Zbuczynie, prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów zakupionych przez Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, umów zleceń oraz innych świadczeń związanych ze stosunkiem pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, matematyka finansowa, finanse i rachunkowość


Wymagania inne:

wymagana znajomość przepisów prawnych: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego oraz mile widziany staż pracy w księgowości

Miejsce pracy:

Zbuczyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 333 PLN


Opis wynagrodzenia:

- wynagrodzenie do uzgodnienie - zależne od doświadczenia zawodowego

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

Najnowsze oferty pracy:
  • Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obliczanie i rozliczanie...

  • Siedziba Spółki: Warszawa ul. Modlińska 17 Obowiązki: Rozliczanie wynagrodzeń, uwzględniając...

  • Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji księgowej i wprowadzanie danych do systemu,...

  • Do obowiązków kandydata na wyżej wymienionym stanowisku będzie należało m.in.: prowadzenie,...

  • Zakres obowiązków: Bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowych; Obsługa...

  • Nazwa stanowiska: specjalista – księgowa(-y) Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1...

Najnowsze komentarze