URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor ds. opłat
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0637
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zawieranie umów z nowymi podmiotami na dostawę wody i odbiór ścieków, prowadzenie spraw związanych z dochodzeniem i egzekucją wierzytelności gminy oraz ich analiza pod kątem wymagalności celem podjęcia określonych działań windykacyjnych, bieżące księgowanie oraz analiza wpłat z tytułu opłat publicznoprawnych i cywilnoprawnych należnych Gminie Michałowice dokonywanych na indywidualne konta właścicieli nieruchomości. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Kierownika Referatu na zasadach określonych w Kodeksie pracy. Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- średnie ekonomiczne i minimum 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe ekonomiczne (niewymagany staż pracy). Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, kodeksu cywilnego, zasad rachunkowości i planu kont, znajomości przepisów prawa obowiązującego pracowników samorządowych w tym m.in.: Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o pracownikach samorządowych, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Michałowice, Kodeksu Pracy oraz obowiązujących uchwał Rady Gminy Michałowice dotyczących opłat oraz ulg i zwolnień z nich, 2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 3) znajomość obsługi komputera MS Office (środowisko Windows, Excel), 4) zdolność planowania i organizowania pracy własnej, 5) umiejętność pracy w zespole, 6) zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, 7) komunikatywność, 8) kultura osobista, odporność na stres.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:
  • Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna...

  • Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, Sporządzanie bilansów, deklaracji podatkowych i...

  • Księgowanie dokumentów i ich kontrola pod kątem poprawności, Przygotowanie deklaracji VAT i PIT...

  • Zakres obowiązków: kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym...

  • Wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń zgodnie z przepisami kraju oddelegowania Weryfikacja...

  • Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stanowisko: zastępca...

Najnowsze komentarze