Sporządzanie list płac pracowników; sporządzanie list płac nagród, odpraw i innych; naliczanie oraz sporządzanie zestawień do realizacji dodatkowych wynagrodzeń; ustalanie uprawnień oraz obliczanie zasiłków chorobowych i macierzyńskich, opiekuńczych oraz prowadzenie dokumentacji; dokonywanie wszelkich rozliczeń i potrąceń; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; sporządzanie zestawień zbiorczych list płac; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym RP-7; przygotowywanie wypłat diet radnych i dla sołtysów oraz stypendiów sportowych; współpraca z Urzędami; udzielanie odpowiedzi na pisma; rozliczanie składek PFRON; obsługa finansowa PPK; sporządzanie deklaracji ZUS; rozliczanie podatku; współpraca z kadrami; zgłaszanie danych o członkach rodziny w celu ubezpieczenia zdrowotnego; sporządzanie wszelkich rozliczeń z Urzędami; opracowywanie i przygotowanie projektu budżetu Gminy; dekretacja i dokonywanie zapisów księgowych operacji i zdarzeń; ewidencja środków trwałych; ewidencja księgowa; ewidencja długoterminowa; ewidencja odpisów; rozliczanie inwentaryzacji; sporządzanie analiz, informacji, raportów, sprawozdań i deklaracji.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:3 lata doświadczenia zawodowego przy wykształceniu średnim, obywatelstwo polskie, zdolność do praw publicznych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, znajomość ustaw i przepisów na danym stanowisku, wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, empatia, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa
Miejsce pracy:Mrocza
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 720 PLN
Opis wynagrodzenia:+ dodatek stażowy