Urząd Miasta i Gminy w Mroczy
Podinspektor ds. płac
Miejsce pracy: Mrocza
Numer: StPr/25/0592
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie list płac pracowników; sporządzanie list płac nagród, odpraw i innych; naliczanie oraz sporządzanie zestawień do realizacji dodatkowych wynagrodzeń; ustalanie uprawnień oraz obliczanie zasiłków chorobowych i macierzyńskich, opiekuńczych oraz prowadzenie dokumentacji; dokonywanie wszelkich rozliczeń i potrąceń; prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników; sporządzanie zestawień zbiorczych list płac; wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, w tym RP-7; przygotowywanie wypłat diet radnych i dla sołtysów oraz stypendiów sportowych; współpraca z Urzędami; udzielanie odpowiedzi na pisma; rozliczanie składek PFRON; obsługa finansowa PPK; sporządzanie deklaracji ZUS; rozliczanie podatku; współpraca z kadrami; zgłaszanie danych o członkach rodziny w celu ubezpieczenia zdrowotnego; sporządzanie wszelkich rozliczeń z Urzędami; opracowywanie i przygotowanie projektu budżetu Gminy; dekretacja i dokonywanie zapisów księgowych operacji i zdarzeń; ewidencja środków trwałych; ewidencja księgowa; ewidencja długoterminowa; ewidencja odpisów; rozliczanie inwentaryzacji; sporządzanie analiz, informacji, raportów, sprawozdań i deklaracji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

3 lata doświadczenia zawodowego przy wykształceniu średnim, obywatelstwo polskie, zdolność do praw publicznych, niekaralność, nieposzlakowana opinia, znajomość ustaw i przepisów na danym stanowisku, wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, empatia, umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa

Miejsce pracy:

Mrocza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 720 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

Najnowsze oferty pracy:
  • Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna...

  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Terminowe, zgodne z...

  • Zadania: Realizacja pełnego procesu kadrowo–płacowego dla pracowników firmy Naliczanie płac i...

  • Wprowadzanie faktur do sytemu księgowegoPrzyjmowanie i opisywanie dokumentów do ksiegowania...

  • Przyjmowanie i wydawanie dokumentów księgowych, księgowanie, drukowanie, skanowanie dokumentów,...

  • Rejestrowanie dokumentów księgowych zewnętrznych dot. Urzędu Gminy Bełchatów oraz jednostek...

Najnowsze komentarze