Instytut Badawczy Leśnictwa. Zgodnie z celami statutowymi, prowadzi badania i prace rozwojowe w zakresie: zalesiania i odnawiania lasu, pielęgnacji, użytkowania, a także ekologii, ochrony przyrody, genetyki oraz ekonomiki i polityki leśnej. Instytut aktywnie uczestniczy w opracowaniu, na rzecz organów władzy państwowej, aktów prawnych oraz innych dokumentów, w tym wynikających z międzynarodowych konwencji i porozumień, a także Polityki Leśnej Państwa. 

Pracownik ds. księgowości
Miejsce pracy: Sękocin Stary, k. Warszawy
Zakres obowiązków:
  • Rozliczanie projektów m.in. dofinansowanych ze środków UE, przygotowywanie sprawozdań, raportów, zestawień.
  • Księgowanie i dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Ewidencja kosztów w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych.
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS) oraz przygotowywanie raportów dla tych instytucji.
  • Wystawianie i dekretacja faktur sprzedaży.
  • Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
  • Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
  • Windykacja należności.
Wymagania:
  • Znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • Znajomość obsługi programów księgowych i EXCEL
  • Znajomość rozliczeń projektów unijnych
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe
  • Dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • Dofinansowanie pakietu medycznego
  • Dofinansowanie zajęć z języka angielskiego
  • Pakiet socjalny
  • Praca hybrydowa  
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze oferty pracy:
  • Przygotowanie i weryfikację danych do deklaracji podatkowych (VAT, CIT, WHT). Przygotowywanie...

  • Zakres obowiązków: Obsługa administracyjna procesów kadrowo-płacowych, w tym kreowanie umów,...

  • Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,...

  • Zakres zadań : weryfikacja i księgowanie operacji magazynowych weryfikacja i uzgadnianie salda...

  • administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi...

  • Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu Weryfikacja poprawności dokumentów...

Najnowsze komentarze