Rozliczanie projektów unijnych, księgowanie i dekretacja dokumentów, ewidencja kosztów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, współpraca z ZUS, US, GUS. Wystawianie i ewidencja faktur, windykacja należności. Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych. Praca w trybie hybrydowym, w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji: m.grotek@ibles.waw.pl
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Poziom wykształcenia- wyższe ekonomiczne. Wymagana znajomość zasad księgowości oraz prawa podatkowego, znajomość rozliczeń projektów unijnych, znajomość obsługi programów księgowych i EXCEL. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego. Niezbędna dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Miejsce pracy:Sękocin Stary
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 6 500 PLN