Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Pracownik ds. księgowości
Miejsce pracy: Sękocin Stary
Numer: StPr/25/0408
OBOWIĄZKI:
Rozliczanie projektów unijnych, księgowanie i dekretacja dokumentów, ewidencja kosztów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, współpraca z ZUS, US, GUS. Wystawianie i ewidencja faktur, windykacja należności. Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym. Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych. Praca w trybie hybrydowym, w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 07:30-15:30. Umowa o pracę na okres próbny, docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w sprawie rekrutacji: m.grotek@ibles.waw.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- wyższe ekonomiczne. Wymagana znajomość zasad księgowości oraz prawa podatkowego, znajomość rozliczeń projektów unijnych, znajomość obsługi programów księgowych i EXCEL. Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego. Niezbędna dokładność, odpowiedzialność i zaangażowanie.

Miejsce pracy:

Sękocin Stary


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Najnowsze oferty pracy:
  • - rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji- wysyłanie korespondencji- pomoc w realizacji...

  • Zakres obowiązków: terminowe naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników oraz...

  • Zakres obowiązków: terminowe naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników oraz...

  • (Naliczanie Wynagrodzeń) Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe mile widziane...

  • Wprowadzanie faktur kosztowych wraz z deklaracją do systemu księgowego, uzgodnienie sald kont,...

  • Księgowanie faktur, rozlicznie zaliczek, obsług i rozliczanie magazynu. Wymagania konieczne:...

Najnowsze komentarze