Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Pracownik ds. księgowych
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0390
OBOWIĄZKI:
Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o PIT, CIT, VAT.Prowadzenie ksiąg handlowychObsługa klienta Kontakty z urzędamiRedagowanie pismSporządzenie sprawozdań i zestawień finansowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: znajomość ustawy o rachunkowości, rozliczeń VAT, umiejętność redagowania pism, sporządzania wniosków SAMODZIELNOŚĆ, dokładność, pracowitość


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość pełnej księgowości

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze