Tworzenie dokumentów, raportów i prezentacji; obsługa klienta i prowadzenie spraw biurowych; przygotowywanie dokumentów dla klientów; komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami; prowadzenie rejestrów, harmonogramów,archiwizacja dokumentów; zbieranie danych i wprowadzanie ich do systemu księgowego; zapewnienie prawidłowego obieguinformacji w firmie; współpraca z różnymi działami firmy.DODATKOWE INFORMACJE:Praca w małym zespole; zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres próbny, po tym umowa o pracę; zapewnienie wszystkich narzędzi; niezbędnych do pracy; szkolenie zawodowe oraz wsparcie na etapie wdrożenia do pracy; możliwość rozwoju zawodowego i awansu; premie uznaniowe; ubezpieczenie zdrowotne Medicover + plan emerytalny.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagania inne:wyksztalcenie: wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, finanse;umiejętności : znajomość dokumentacji związanej z obrotem towarowym; dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel na poziomie min. średniozaawansowany (warunek konieczny); znajomość programu księgowego, mile widziana Comarch Optima; skrupulatność i odpowiedzialność; doskonała organizacja pracy, wielozadaniowość;doświadczenie zawodowe : doświadczenie w pracy biurowej, min. 2 lata.
Miejsce pracy:Karolino
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia:System wynagrodzenia: miesięczny