Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim
Referent ds. księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0408
OBOWIĄZKI:
Obsługa programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.Sporządzanie przelewów bankowych.Prowadzenie spraw administracyjnych.Prowadzenie dokumentacji i rozliczenia samochodu.Sporządzanie list płac.Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.Przygotowanie decyzji na fundusz alimentacyjny.Rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników.Inne czynności związane z obsługą świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.Obsługa poczty elektronicznej.Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).Prowadzenie i rozliczanie kasy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.Pobieranie środków finansowych z konta bankowego.Realizacja wypłat, wpłat z pomocy społecznej.Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych a dotyczących pomocy społecznej.Sporządzanie sprawozdawczościWspółudział w tworzeniu budżetu oraz bieżących zmian do budżetuMiesięczna kontrola kont analitycznych i syntetycznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki,- wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym.2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy o rachunkowości- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,- dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- znajomość obsługi programów WORD, EXCEL- mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Najnowsze oferty pracy:
  • Sprawdzanie dokumentów księgowych pod kątem poprawności formalnej i rachunkowej, Wprowadzanie...

  • Rejestrowanie, klasyfikacja i podsumowywanie transakcji finansowych w księdze głównej...

  • Księgowanie dokumentów magazynowych, wyciągów bankowych, raportów kasowych, faktur w programie...

  • Koordynowanie całościowego procesu obiegu dokumentacji Odpowiedzialność za ksiegowanie...

  • - samodzielne prowadzenie Ksiąg Rachunkowych, JDG oraz spółek prawa handlowego - samodzielne...

  • Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami.Dokonywanie wstępnej...

Najnowsze komentarze