Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Referent księgowości
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1454
OBOWIĄZKI:
prowadzenie ewidencji księgowej w programie DDJ Finanse w zakresie dochodów budżetu zadań własnych i zleconych. Ujmowanie w księgach rachunkowych operacji gospodarczych związanych z gromadzeniem dochodów budżetu MOPR według rodzaju i odpowiedniej klasyfikacji budżetowej. Prowadzenie konta wpływów . Wystawianie not księgowych. Uzgadnianie okresowych księgowań syntetycznych związanych z dochodami na podstawie danych otrzymanych z ewidencji analitycznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: ustawa o rachunkowości


Wymagania inne:

PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: file:///C:/Users/ahrecz/Downloads/og%C5%82oszenie%20o%20naborze%20%20referent%20ksi%C4%99gowo%C5%9B%C4%87%202025%20.07.21.pdf . MOPR.K.1110 - 2 /2025 DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR Nr 3/2025 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE stanowisko referenta w Wydziale Księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8.1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) posiadanie nieposzlakowanej opinii,e) wykształcenie wyższe lub średnie i 1 rok stażu pracy lub uzyskany tytuł technik ekonomista lub uzyskany tytuł technik rachunkowości,f) zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 2. Wymagania dodatkowe:1) umiejętności konieczne:a) bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie działania Ośrodka, a w szczególności:ustaw: o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych, umiejętności analityczne, obsługa programów komputerowych, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole,b) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,c) znajomość obsługi programów komputerowych ( pakiet MS Office i Open Office, Excel),2) umiejętności dodatkowo pożądane:a) odpowiedzialność, komunikatywność;b) sumienność,c) dokładność i pracowitość,d) samodzielność,e) umiejętność sprawnej obsługi komputera i urządzeń biurowych,f) umiejętność pracy w zespole,g) umiejętność obsługi klienta,h) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) znajomość obsługi programów księgowych: Płatnik, DDJ Finanse. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Prowadzenie ewidencji księgowej w programie DDJ Finanse w zakresie dochodów budżetu zadań własnych i zleconych związanych z funduszem alimentacyjnym.2.Bieżące ujmowanie w księgach rachunkowych operacji gospodarczych związanych z gromadzeniem dochodów budżetu MOPR według rodzaju i odpowiedniej klasyfikacji budżetowej.3.Prowadzenie konta wpływów do wyjaśnienia w przypadku wystąpienia wpłat niewyjaśnionych.4.Wystawianie wewnętrznych not księgowych z tytułu należności.5.Dokonywanie, po pisemnej dyspozycji Kierownika Wydziału:1) zmian do budżetu, planu dochodów i wydatków,2) planowania budżetu - sporządzanie zestawień.6.Opracowanie informacji opisowej z realizacji dochodów budżetowych.7.Sprawdzanie dokumentów oraz faktur pod względem formalnym i rachunkowym.8.Dokonywanie przelewów w systemie bankowym.9.Uzgadnianie okresowych księgowań syntetycznych związanych z dochodami na podstawie danych otrzymanych z ewidencji analitycznej.10.Systematyczne uzgadnianie obrotów i sald kont syntetycznych z obrotami i saldami kont ewidencji analitycznej w zakresie dochodów.11.Uzgadnianie z pracownikami, kierownikami którzy w ramach swoich obowiązków realizują zadania związane z dochodami budżetu zadań zleconych i zadań własnych dochodów.12.Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych, budżetowych w formie elektronicznej i papierowej ( RB-ZZ, RB-N, RB-27S,RB-ZN).13.Uzgadanianie i sporzadzanie zestawień dotyczących wykonania dochodów.14.Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych do UM Chełm poprzez platformę eportal.umchelm.pl15.Współpraca z UM Chełm oraz innymi instytucjami w ramach wykonywanych zadań.16.Sporządzanie odpisów aktualizujących należności z tyt. ewidencjonowanych dochodów.17.Sporządzanie zestawień obrotów i sald kont analitycznych.18.Obsługa poczty elektronicznej przekazywanie na bieżąco poczty przychodzącej Kierownikowi Wydziału oraz wysyłanie odpowiedzi.19.Przygotowywanie pism oraz dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.20.Przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych w formie spisu z natury, zgodnie z ustawą o rachunkowości.21.Archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji księgowej związanej ze stanowiskiem pracy.22.Prowadzenie teczek zgodnie z jednolitym, rzeczowym wykazem akt oraz wykonywanie czynności biurowych zgodnie z instrukcją kancelaryjną.23.Zastępowanie innych pracowników Zespołu w czasie ich nieobecności.24.Informowanie bezpośredniego przełożonego o postępie w wynikach prac oraz ewentualnych nieprawidłowościach.25.Organizowanie pracy własnej w sposób zapewniający prawidłowe i racjonalne wykonywanie zadań.26.Przestrzeganie dyscypliny budżetowej i ustawy o finansach publicznych.27.Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących przydzielonego zakresu pracy.28.Znajomość oraz przestrzeganie postanowień regulaminu pracy i regulaminu organizacyjnego MOPR.29.Właściwe użytkowanie i zabezpieczenie powierzonego mienia oraz nadzór nad właściwym zabezpieczeniem mienia ogólnego Ośrodka.30.Należyte przechowywanie dokumentów księgowych, zbiór aktów prawnych niezbędnych na tym stanowisku pracy.31.Wykonywanie innych poleceń przełożonych, które dotyczą pracy i nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.32.Znajomość specyfiki Ustawy o Pomocy Społecznej.4. Warunki pracy na stanowisku:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1) praca w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,2) praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputera, drukarki, niszczarki, telefonu, faxu),3) praca w pomieszczeniu biurowym przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) praca w pozycji siedzącej, wymaga sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,6) praca z ludźmi, częsta komunikacja werbalna i pisemna,7) praca wymagająca dobrego zmysłu organizacyjnego,8) stanowisko pracy w pełni wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił więcej niż 6%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo ukończenia szkoły średniej, świadectwo maturalne),d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w zakresie tematycznym związanym ze stanowiskiem, na które jest prowadzony nabór (kursy, szkolenia),f) referencje z poprzednich miejsc pracy, opinia pracodawcy (jeżeli kandydat takie posiada),g) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,h) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z podanym niżej wzorem,i) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,j) kserokopie świadectw pracy (jeżeli kandydat takie posiada),k) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,l) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;ł) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia). Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach aplikacyjnych będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście (w zaklejonej kopercie) w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8, pokój Nr 21 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 lub pocztą na adres (jw.) w terminie do dnia 31.07.2025 roku z dopiskiem:Nabór Nr 3/2025 na stanowisko referenta w Wydziale Księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie."Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Kolejowej 8 oraz opublikowana na stronie internetowej BiuletynuInformacji Publicznej Ośrodka www. moprchelm. ssdip.bip.gov.pl.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe Curriculum Vitae (CV) (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji nastanowisko referenta w Wydziale Księgowości w ogłoszonej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku referenta w Wydziale Księgowości.Podstawa prawna: art. 6 ust.1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 z późn. zm.).

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Najnowsze oferty pracy:
  • Co jest dla nas ważne min. 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac, praktyczna...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, Sporządzanie bilansów, deklaracji podatkowych i...

  • księgowanie firm na pełnych księgach, znajomość przepisów prawa podatkowego. Wymagania...

  • Wystawianie faktur i not dla klientów Przygotowywanie raportów oraz analiz dotyczących...

  • obsługa programu WF-FAKIR analiza dokumentów księgowanie dokumentacji rachunkowej do...

Najnowsze komentarze