Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 155345
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzykondygnacyjnym,
- budynek wyposażony jest w windę,
- brak barier architektonicznych przed wejściem do budynku – wejście z poziomu parteru umożliwiające wjazd wózkiem inwalidzkim,
- na każdej kondygnacji budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Analizuje, ocenia i rozpatruje przydzielone sprawy (odwołania, zażalenia) przygotowuje projekty pism i rozstrzygnięć – celem ich przedłożenia do akceptacji przełożonym.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi złożone na rozstrzygnięcia wydane przez organ odwoławczy w zakresie właściwości komórki organizacyjnej oraz kompletuje niezbędne dokumenty celem ich przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
- Zbiera, gromadzi i analizuje dane otrzymane od organów podatkowych lub z systemów w zakresie nadzorowanym przez daną komórkę organizacyjną.
- Przygotowuje projekty pism o charakterze porządkowym kierowane do podatników, organów podatkowych i egzekucyjnych w związku z prowadzonymi sprawami – celem ich przedłożenia do akceptacji.
- Opracowuje projekty pism do innych organów i instytucji z właściwości komórki organizacyjnej – celem ich przedłożenia do akceptacji.
- Przygotowuje i przesyła w terminach wynikających z przepisów prawa i zarządzeń wewnętrznych, akta spraw zakończonych do właściwych organów podatkowych i egzekucyjnych.
- Ewidencjonuje przydzielone sprawy i całą korespondencję związaną z ich prowadzeniem – celem zapewnienia przejrzystości obiegu dokumentów.