Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 146850

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca w siedzibie jednostki na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • praca przeważnie siedząca,
  • narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku dwukondygnacyjnym, oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).

Zakres zadań

  • Analizuje, ocenia i rozpatruje przydzielone sprawy (odwołania, zażalenia) przygotowuje projekty pism i rozstrzygnięć – celem ich przedłożenia do akceptacji przełożonym.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi złożone na rozstrzygnięcia wydane przez organ odwoławczy w zakresie właściwości komórki organizacyjnej oraz kompletuje niezbędne dokumenty celem ich przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
  • Zbiera, gromadzi i analizuje dane otrzymane od organów podatkowych lub z systemów w zakresie nadzorowanym przez daną komórkę organizacyjną.
  • Przygotowuje projekty pism o charakterze porządkowym kierowane do podatników, organów podatkowych i egzekucyjnych w związku z prowadzonymi sprawami – celem ich przedłożenia do akceptacji.
  • Opracowuje projekty pism do innych organów i instytucji z właściwości komórki organizacyjnej – celem ich przedłożenia do akceptacji
  • Przygotowuje i przesyła w terminach wynikających z przepisów prawa i zarządzeń wewnętrznych, akta spraw zakończonych do właściwych organów podatkowych i egzekucyjnych.
  • Ewidencjonuje przydzielone sprawy i całą korespondencję związaną z ich prowadzeniem – celem zapewnienia przejrzystości obiegu dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa wiedza w zakresie znajomości przepisów podatkowych, Ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, przepisów o pomocy publicznej,
  • Grzeczność i uprzejmość,
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • Umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • Obsługa MS Office: Word oraz Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa aplikacji i systemów informatycznych Ministerstwa Finansów
Najnowsze oferty pracy:
  • Naszym klientem jest firma specjalizująca się w obróbce metali, oferująca usługi cięcia,...

  • dekretowanie i księgowanie dokumentów, bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym,...

  • Twój zakres obowiązków: Weryfikacja, wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie...

  • Zakres obowiązków: Kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod względem...

  • Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc...

  • Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur...

Najnowsze komentarze