Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 146864
Warunki pracy
Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną. Budynek przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Stanowisko spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę oraz wsparcie podatnika i płatnika, w tym udziela informacji podatkowych z zakresu prawa podatkowego w celu prawidłowego wykonywania przez nich obowiązków podatkowych.
- Przyjmuje, ewidencjonuje, dokonuje weryfikacji deklaracji, wniosków i innych informacji składanych przez podatników i płatników w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń podatkowych.
- Wprowadza do systemów informatycznych dane szczegółowe zawarte w napływających do urzędu dokumentach w tym deklaracjach podatkowych oraz sporządza stosowne rejestry w celu zgromadzenia informacji o podatnikach.
- Wydaje zaświadczenia w zakresie właściwości rzeczowej komórki w celu dostarczenia wnioskodawcom posiadanych przez urząd informacji.
- Prowadzi całokształt spraw związanych z kasami rejestrującymi w celu zapewnienia prawidłowego wywiązywania się podatników z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy rejestrującej.
- Potwierdza profile zaufane elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) w celu weryfikacji tożsamości osoby zakładającej profil.
- Udziela pisemnych informacji podmiotom uprawnionym w celu odpowiedzi na ich zapytania.
- Dokonuje czynności sprawdzających w celu weryfikacji danych oraz monitorowania prawidłowości rozliczeń.