Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 150869
Warunki pracy
Budynek dwukondygnacyjny, bez windy. Podjazd dla osób niepełnsprawnych przy wejściu do budynku. Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, praca przy komputerze.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję księgową, sporządza analizy i sprawozdania w zakresie budżetu zadaniowego.
- Przygotowuje dane i sporządza sprawozdania dotyczące kosztów poniesionych na realizację programów zwalczania i monitorowania chorób zakaźnych zwierząt.
- Weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe.
- Dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP.
- Prowadzi sprawy związane z ZFŚS.
- Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR oraz systemy finansowo - księgowe.
- Przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych, finansowych, sprawozdań GUS.
- Przygotowuje i sprawdza dokumentację z wykonywanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń.
- Prowadzi sprawy pracownicze.
- Współpracuje z Głównym Księgowym w sprawach finansowo - księgowych.
- Wykonuje inne czynności wynikające z potrzeb bieżących.
- Realizuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Głównego Księgowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości budżetowej oraz 1 rok w obszarze spraw pracowniczych.
- Co najmniej podstawowa znajomość zasad księgowości budżetowej.
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Exel).
- Znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej.
- Znajomość ustawy o rachunkowości.
- Znajomość ustawy o Finansach Publicznych.
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi sprzętu biurowego.
- Umiejętność zastosowania w praktyce zdobytego doświadczenia.