Jeśli cenisz sobie dokładność, swobodnie poruszasz się wśród liczb i dokumentów oraz chcesz rozwijać się w samodzielnej roli w dziale finansów – ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Na początku (faza wdrożenia i przejęcia):
- współtworzenie wraz z Finance Managerem procesów finansowych i organizacja działu finansów,
- aktywny udział w testowaniu, konfiguracji i dostosowywaniu systemu Business Central Microsoft Dynamics,
- wystawianie faktur i kontrola płatności,
- koordynowanie obiegu faktur zakupowych, w tym ich wprowadzanie do systemu Saldeo,
- prawidłowe przypisywanie dokumentów do kont księgowych i zapewnienie terminowej akceptacji,
- współpraca z zewnętrznymi biurami rachunkowymi,
- przygotowanie do przejęcia pełnej księgowości od biura rachunkowego.
Docelowo (po zakończeniu fazy wdrożeniowej):
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
- samodzielne księgowanie faktur, wyciągów bankowych, dokumentów kasowych,
- weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych,
- sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) oraz statystycznych (GUS),
- przygotowywanie i weryfikacja sprawozdań finansowych,
- naliczanie wynagrodzeń dla niewielkiej liczby pracowników i przygotowywanie deklaracji (ZUS, PIT),
- udział w procesach zamknięcia miesiąca i roku,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, banki).