Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Samodzielna księgowa
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/25/0758
OBOWIĄZKI:
Samodzielna księgowa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: ABC działalności gospodarczej z podstawami księgowości i obsługi komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wałbrzych


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach 8:00-16:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Najnowsze oferty pracy:
  • Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Prowadzenie ewidencji księgowych....

  • Księgowanie oraz kontrola faktur kosztowych i sprzedażowych, zarówno krajowych jak i...

  • Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem merytorycznym i...

  • Prowadzenie ewidencji księgowej: To zbieranie, przetwarzanie i raportowanie wszystkich operacji...

  • ZADANIA: Wprowadzanie, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola formalna i rachunkowa....

  • Rodzaj zatrudnienia : umowa na zastępstwo, pełny etat Twoje zadania: wsparcie w zapewnianiu...

Najnowsze komentarze