Starostwo Powiatowe w Lublinie
Specjalista do spraw rozliczeń podatku vat
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/1767
OBOWIĄZKI:
Zadania wykonywane na stanowisku:1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresie podatku VAT obejmujących dane z jednostek organizacyjnych podległych konsolidacji;2)sporządzanie zbiorczych jednolitych plików kontrolnych;3)przesyłanie deklaracji w zakresie podatku VAT oraz jednolitych plików kontrolnych;4)prowadzenie ksiąg rachunkowych dziennika w zakresie podatku VAT;5)obsługa banku (wyciągi bankowe, przelewy);6)przygotowanie wniosków o wydanie interpretacji VAT;PRACA W WYDZIALE FINANSOWYM.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: EKONOMIA, FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ
Uprawnienia: nieposzlakowana opinia
Uprawnienia: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podstaw kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o dostępie do informacji publicznej
Uprawnienia: rachunkowość budżetowa
Uprawnienia: Brak prawomocnego wyroku za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: posiadanie obywatelstwa polskiego
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Uprawnienia: znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
Uprawnienia: predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie