Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa dokumentacji kadrowej i płacowej
  • Rozliczanie czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
  • Przygotowywanie raportów i deklaracji dla urzędów i instytucji
  • Współpraca z zespołem HR w zakresie organizacji szkoleń i badań lekarskich
  • Nadzór nad dokumentacją personalną i umowami pracowniczymi
  • Wsparcie administracyjne w codziennym funkcjonowaniu działu kadr
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kadr i płac
  • Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki związane z finansami i administracją
  • Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość obsługi MS Office (szczególnie Excel)
  • Dokładność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość długoterminowej współpracy
  • Rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Narzędzia niezbędne do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Najnowsze oferty pracy:
  • Rozliczanie projektów unijnych, księgowanie i dekretacja dokumentów, ewidencja kosztów,...

  • Zakres obowiązków obejmuje wykonywanie czynności związanych z obsługą kadrowo-płacową oraz...

  • Naliczanie wynagrodzeń, dodatków i świadczeń, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,...

  • - wprowadzanie i księgowanie dokumentów finansowych (faktury, rachunki, wyciągi bankowe),-...

  • Pełna księgowość: Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z Ustawą o...

  • 1) we współpracy z Dyrektorem szkoły opracowywanie planów i środków specjalnych jednostki,2)...

Najnowsze komentarze