Specjalista ds. Kontrolingu
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5​
Zakres obowiązków:
  • Udział w procesach w ramach rachunkowości zarządczej Szpitala, w tym:
    • zamknięcie miesiąca – terminowe przygotowywanie rezerw i przeksięgowań, weryfikacja zapisów księgowych i inne,
    • planowanie finansowe - comiesięczne prognozy i budżet roczny,
  • przygotowywanie analiz ad-hoc dla celów zarządczych i strategicznych,
  • tworzenie narzędzi analitycznych i raportowych,
  • ciągła praca nad optymalizacją i automatyzacją procesów.
Nasze wymagania:
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku w dziale Finansów
  • samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy
  • wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość),
  • dobra znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość MS Excel,
  • język angielski na poziomie C1/C2, umożliwiający swobodną komunikację w środowisku biznesowym,
  • łatwość komunikowania się oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji
Mile widziane:
  • znajomość Power BI & Power Query,
  • doświadczenie w obszarze ochrony zdrowia/farmacji,
  • znajomość AX Dynamics.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w systemie hybrydowym 50/50
  • prywatną opiekę medyczną oraz zniżki na usługi stomatologiczne,
  • pakiet sportowy wraz z platformą benefitową,
  • elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach,
  • pracę w zespole pełnym entuzjazmu i zaangażowania,
  • pracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie zespołów nastawionych na dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami,
  • kompleksowe wdrożenie i szkolenie na stanowisku pracy.
Najnowsze oferty pracy:
  • - Prowadzenie ksiąg rachunkowych,- sporządzanie sprawozdawczości obowiązkowej NBP,-...

  • - sporządzanie list płac i wykazu potrąceń od przelewów,- prowadzenie dokumentacji oraz...

  • Naliczanie wynagrodzeń, dodatków i świadczeń, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,...

  • Rozliczanie projektów unijnych, księgowanie i dekretacja dokumentów, ewidencja kosztów,...

  • - praca biurowa- obslga klientów- praca w zakresie księgowości i HR- obsługa teczek- analiza...

  • - przyjmowanie dokumentów od klientów oraz ich segregacja- wysyłanie korespondencji- prowadzenie...

Najnowsze komentarze