Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0723
OBOWIĄZKI:
Wprowadzanie dokumentów księgowych i przelewów bankowych, ewidencja gospodarki magazynowej, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami, porządkowanie i archiwizacja dokumentów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Uprawnienia: znajomość programów Excel oraz programów księgowych
Uprawnienia: analityczne myślenie, obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B i dośw. w prowadzeniu samochodu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

Najnowsze oferty pracy:
  • Rozliczanie projektów unijnych, księgowanie i dekretacja dokumentów, ewidencja kosztów,...

  • Zakres obowiązków obejmuje wykonywanie czynności związanych z obsługą kadrowo-płacową oraz...

  • Naliczanie wynagrodzeń, dodatków i świadczeń, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,...

  • - wprowadzanie i księgowanie dokumentów finansowych (faktury, rachunki, wyciągi bankowe),-...

  • Pełna księgowość: Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z Ustawą o...

  • 1) we współpracy z Dyrektorem szkoły opracowywanie planów i środków specjalnych jednostki,2)...

Najnowsze komentarze