Coloplast tworzy produkty i świadczy usługi, które mają ułatwić życie osobom z bardzo osobistymi i intymnymi chorobami. Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych. Jeśli Twój profil jest odpowiedni i masz w sobie odpowiednią ilość ciekawości i ambicji, możesz być częścią tego ciekawego wyzwania.
O zespole
Stanowisko zlokalizowane jest w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w dziale US Direct Sales Support, ale jako nowy pracownik będziesz również częścią zespołu Comfort Medical ( spółki należącej do Coloplast), który wspiera te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach: Coral Springs, USA oraz w Szczecinie. Dołączając do CPBC możesz nie tylko współtworzyć zespół słynący z wysokiej jakości pracy, o dużym doświadczeniu, ale również liczyć na ciągły kontakt, wymianę wiedzy i codzienną współpracę z kolegami z Florydy!
O stanowisku
Masz niepowtarzalną okazję dołączyć do naszego zespołu jako Specjalista ds. należności. Na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie terminowe i dokładne rozwiązanie spraw związanych z księgowością poprzez inkaso lub umożenia płatności. Będziesz również odpowiedzialny za prawidłowe, ponowne złożenie odpowiednich wniosków do firm ubezpieczeniowych w USA (wnioski mogą być wypełniane elektronicznie i ręcznie).
- Podejmowanie działań w przypadku wszelkich odrzuceń ze strony płatników (np. firm ubezpieczeniowych), przed upływem czasu na odwołanie.
- Wnioskowanie o dokonanie odpowiednich zmian, które mają na celu rozwiązanie kwestii nieuregulowanych sald rachunków.
- Kontakt z firmami ubezpieczeniowymi poprzez ich strony internetowe lub w formie telefonicznej.
- Wprowadzanie i aktualizowanie szczegółowych adnotacji w systemie.
- Przygotowywanie korekt w sprawach takich jak zwroty, różnice w umowach i odpisy potrzebnych do zatwierdzenia i przeprocesowania płatności.
- Korekta zaksięgowanych płatności i dokonywanie zmian na kontach pacjenta w zakresie opłat za produkty.