- naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa, regulaminem wynagradzania i innymi przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi;- sporządzanie list płac oraz przygotowywanie przelewów i księgowanie płacowych wyciągów bankowych;- obsługa programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych, wyrejestrowujących, rozliczeniowych, wykonywanie korekt;- przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji płacowej;- współpraca z Urzędami Skarbowymi, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz z innymi instytucjami zewnętrznymi, w tym poprawne i terminowe sporządzanie wymaganych prawem deklaracji, sprawozdań i innych dokumentów;- obsługa benefitów pracowniczych w zakresie zgłaszania, wyrejestrowywania, rozliczania kosztów;- uzgadnianie sald na wybranych kontach bilansowych;- sporządzanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;- bieżąca obsługa kadrowa pracowników;
Wymagania konieczne:Zawód: Pozostali pracownicy działów kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: HR
Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - C2 - biegły
Wymagania inne:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - kierunek/specjalność: HR;- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 miesiąc;- znajomość języka angielskiego, w mowie: komunikatywna, poziom znajomości w piśmie: biegła;- biegła znajomość języka polskiego;Kontakt: e-mail: rekrutacja@piap.lukasiewicz.gov.plRekrutacja: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=9a73a5f84f0641a9a8742118ef9c07bePraca w godzinach: Elastyczny czas pracy;
Miejsce pracy:Warszawa
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 9 500 PLN