Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Zamość
Numer: StPr/25/0439
OBOWIĄZKI:
• przygotowywanie, naliczanie i weryfikacja wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych w spółce;• sporządzanie deklaracji do ZUS, US;• sporządzanie rocznych informacji PIT- 11;• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników;• obsługa PPK;- bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładność
Uprawnienia: znajomość przepisów ZUS
Uprawnienia: znajomość przepisów prawa gospodarczego,prawa pracy i ubezpieczeń społecznych


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata[Umiejętność 1] : znajomość systemu kadrowo-płacowego (najlepiej Symfonia)

Miejsce pracy:

Zamość


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Najnowsze oferty pracy:
  • Twój dzień pracy będzie się składał z: Prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z...

  • (Pion Finansowy - Dział Rozrachunków) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o...

  • praca biurowa w dziale finansowo-księgowym Wymagania inne:

  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego Weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i...

  • Przyjmowanie dokumentów i ich układanie na potrzeby księgowego oraz archiwizacji, przestrzeganie...

  • sporządzanie rocznych planów inwentaryzacji Instytutu w drodze spisu z natury na dany rok...

Najnowsze komentarze